Sabtu, 9 Jun 2012

♥ Selamat Ulangtahun Ummi ! ♥





Oke..semalam..9/6/2012..merupakan ulangtahun kelahiran ummi aku ♥ ! yg ke 47 tahun !♥...tapi kiteorang x sempat buat persiapan sangat sebab ayah aku sibuk...kakak aku pun tengah final exam..so buat ala kadar ajew lah ! ♥ :)....keputusan sepakat diambil..kiteorang beli pizza ! he2...n ayam bbq..♥ !best kowt! lame gler x mkn pizza..:).Aku ajak la ayah aku pergi beli ..he2 :)..makan besar la family aku semalam ♥ ! :)...Hadiah? mestilah aku beli kan? Tapi aku da rancang ngan kakak aku..nak share..jimat skit !haha,,tapi x leh la bagitaw korunk kan...rahsia! haha.Apepun..nak ucapkan selamat ulangtahun kelahiran yang ke 47 ummi ! ♥ u so so so muuuuch ♥ !Hope ummi panjang umur,dikurniakan kesihatan yg baik ,n bahagia selalu ♥ !hee~kat bawah ni gamba2 yang aku snap sbelom makan..hehe...saje nk penuhkn entry aku...lalala ~~♥  Pizza Hut!! :)







Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Asaalamualaikum...
jangan lupa tinggalkan komen anda yerp:)