Ahad, 24 Jun 2012

♥Al-Kisah Nama Blogger Di Radio♥


♥Hye..Assalamualaikum....ok..malam ni aku syok + happy + excited coz nama aku disebut on air kat salah satu stesen radio kat internet  ni....First time dj tu sebut nama aku,terdiam kejap!aku tampa pipi aku ni..betol ke?mimpikah aku?haha..tapi bila cubit rasa sakit,ok aku tahu aku x mimpi...huahuahua....plus,aku ade buat permintaan lagu...saje la kan nak meriahkan suasana...tapi dj die sporting2 la semua..apa lagi..aku pun buat la request banyak -banyak gitu ! haha! Semuanya diputarkan..waAAAAh!..haha!..bestnyer!..ekeke...
Nampak gayanya,memang tiap-tiap malam la aku dengar  stesen radio ni..haha...Bukan senang taw nama nak masuk radio...Beruntung sangat..hehe:)...
Deejaynya pulak semua baik-baik......especially dj adam.....ramai peminat taw!Mane taknye...die la yang bertanggungjawab putarkan lagu-lagu yang diminta oleh pendengar..:)..Tapi kadangakala aku tengok susah taw kerjaya sebagai deejay ni...yelah..sebab memerlukan kesabaran tahap maksimun! Yelah..bayangkan..nk penuhi permintaan pendengar ..macam-macam lagu yang diorang mintak...lepas tu,mungkin ade peminat yang berbeza..tapi mintak lagu yang sama...so..kenalah putarkan sekali lagi....bayangkan?Kalau orang yang tak de tahap kesabaran maksimum..memang da lame kene kan?yelah...penat buat kerja yang sama 2 -3 kali..kan?So jangan sesekali ingat menjadi deejay tu satu pekerjaan mudah..sekadar duduk dalam konti,blik hawa dingin...duduk kat kerusi..dan bercakap!nope!Ia bukan sekadar bercakap..tapi perlu ade kemahiran..Communication skill perlu ade..macamane nak berinteraksi dengan pendengar ..sebab pendengar tak nampak muka dj tu..so..dj kene bijak menggunakan kemahiran tu supaya peminat faham ape yang dia cuba sampaikan,right?
Tapi..dalam aku duk suke tu..ada la satu hamba ALLAH ni..mungkin die tengok status yang aku update kat facebook tu...aku excited nama aku disebut  kat radio...dia pun hantar la chat kat aku...yang bertulis(sebab bunyi kalau bercakap...xde sound..haha..so bertulis jelah kan? ).."Ala...awak ni...kenapa erk excited bebenor nama ade kat radio tu?stakat nama je pun.ish2"..Hurmm..ade jugak kan orang yang dengki je bila kita happy....Ade aku kesah ?hakhak..at least nama aku ade jugak disebut di radio...ko ade?ade?tak ade kan...hahaha :P (ketawa sindir)...Bukan semua orang dapat peluang camni taw...bila da dapat..mestilah rase teruja kan?ape da....kan?orang nak happy sikit pun x boleh..hukhuk..

Nak tahu tak stesen radio mana yang aku maksudkan tu ?taraa!!!!!!!!!inilah die..stesen radio z.fm♥

 
 dan deejay mana yang aku duk sebut-sebut tadi?haa..ni dia

*Dj adam
*Dj Zack..
terima kasih atas kesudian melayan permintaanku yang banyak itu..hehe..
Nak kasi pantun sikit la ..boleyh?ehem-ehem..(testing)
Terima kasih daun keladi,
Lain kali putarlah lagi !
haha (sounds bad ,right?)..sebab aku mane reti berpantun...aku tibai aje yang terlintas kat pikiran nih..
haa..selain tu..kalau korang nak dengar radio ni...korang boleh klik kat sini :
 ♥ http://zfmgroup.blogspot.com/ ♥
(promote2..hohoho)
Ok la..sekian sahaja entry aku pada malam ni..(err..malam ke?pagi la..hukhuk..da pukul 2.30pg)
♥ Assalamuaikum semua...muaah! ♥
Tak tido malam la aku..haha..duk termimpi nama ke udara!haha!
dan,,kalau nak buat request lagu & ucapan..sila klik link ni :)
https://www.facebook.com/groups/328151333907209/385535858168756/?notif_t=group_comment_reply

special thanks & credit to : 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Asaalamualaikum...
jangan lupa tinggalkan komen anda yerp:)