Jumaat, 18 Mei 2012

Wedding (PART 1)






Ok,entry kali ni aku nak cter psal perkahwinan mak usu aku yg berlangsung pagi tadi (18/5/2012) .Da lame sebenarnya keluarga kiteorang menunggu bile la mak usu aku ni nak kawen..akhir nye jumpa jugak jodohnyer..alhamdulillah..Acara nikah sepatutnya start pukul 10.30 pagi...tapi disebabkan ktibaan tok kadi lambat sampai...jadi lmbat la sikit mula acaranye tu...kan...but everything was going smoothly...alhamdulillah...:)...dengan sekali lafaz...akhirnya mak usu aku...syukria bt abdullah sah bergelar isteri kepada lelaki bernama azlan b awang.....sudah sah kini di sini syarak....^_^....
Actually kan,aku yg nervous sangat taw mase tngok mak usu aku bersiap-siap..sampailah mase nk mula akad nikah tu..mcamlah aku yang nak kawen kan!haha :P...berdebar giler lah weh...haha....sampai berpeluh-peluh....yang mak usu aku yang nak kawen ni nervous jugak...tapi x adelah smpai peluh macam kiteorang...haaha....die just feel berdebar giler mase nak mula upacara tu...normal la kan..kalau aku yang nak kawen x tahu la camane kan..haha! 
Biase la kan..bile ade kenduri atau sebarang acara keluarga,memang sibuk yang amat lar kan!haha..ni pun aku curi2 kejap update blog untuk korang! heee~~ :)..mane x sibuknyer...macam-macam kene buat..semua da dibahagikan tugas masing 2 ..aku pun diberi tugas taw! tugas membungkus coklat atau bahase simple nyer cenderahati untuk tetamu yakni tersangatlah banyak!beratus-ratus tu ! Tsk tsk :"P.. (Kononyer)....But everything was okay!aku enjoy buat keje tu..aku memang suke bab hias2,deko2 ni :)...puas bila dapat hasil yg cantik...cume pinggang nak patah la kan..err =,=...yelah......3 ary lagi nak majlis...baru nak buat semua....tanpa henti !mak ai,sakit yang amat dowh!uhu!tp x pe..demi mak sdare ...:)...lagipun...kakak aku x ade...sehari sebelum majlis baru die balik (means semalam la..)...so,terpaksa buat sendiri larhh...(ade jugak mak sdare n jiran yang dekat umah datang jalan2 umah aku...tanpa dipinta,,,ringan tangan menolong...dengan anak jiran aku skali taw tolong! wah !seronok weH!wee~~...bolehla aku bertulkan pinggang yang sakit ni kejap kan?alhamdulillah :).....oh ye! selain daripada bebelan yang x habis ni kan...haha!ade la jugak snap pic ...untuk tatapan korang!yelah...majlis kawen....once in a lifetime kan!mane boleh x ambik gambar...haha!tanpa membuang mase,..nah!Ade part2 taw!ahah!

|SEMASA AKAD NIKAH |

aku terpakse snap pic dr belakang sbb tkot gnnggu tok kadi tuh...

 isi borang yg patut...

ni sedara mara aku semue nih...semua tngah tnggu upacara akad nikah nim





ni mak usu aku..cantik kan?muke nervous tuh!maklum...nk jadi bini org...sape x debar weh...

erh..internet cam siput der..hukhuk....ade sambung lagi taw....jgn lupa nantikan sambunggannyer!daa~!stop dulu...uarrh...penat ...apelagi,nk nk tdo la..okey semua...assalamualaikum :)nitezzz (Pukul 2.42 pagi) aku beru nk tdow...uhuk!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Asaalamualaikum...
jangan lupa tinggalkan komen anda yerp:)