Rabu, 9 Mei 2012

Bakal imamku...:)








kepada bakal suamiku.....

saya berharap
-awak dapat menerima saya seadanya..<3
-awak mampu menjadi imam dan zauj terbaik untuk saya..<3
-awak mampu membimbing saya di setiap saat...disaat saya hampir tejatuh.<3
-.awak mampu melindungi saya disaat ketakutan hadir dalam diri ini <3
 -awak akan menitiskan air mata ketika diri ini bertarung melahirkan zuriatmu ..<3

      dan saya berjanji..........

    akan menjadi zaujah terbaik untuk awak...<3
    akan menjadi makmum terbaik untuk awak <3
    akan menerima awak seadanya ..<3
    akan menjadi ibu untuk anak2 kita <3
    menjalankan tanggungjawab dengan penuh ikhlas <3

                                       
awak...terlalu banyak jika saya ingin senaraikan di sini........namun cukuplah ALLAH sebagai saksi perhubungan ini.....saat kita disatukan nanti.....sehingga ia tiba...biarlah doa menjadi pengikat antara kita :)..moga hubungan ini diredhai ALLAH ....moga perhubungan ini kekal ke jannah hendaknya..insyaallaH :")



(sekadar gambar hiasan )

indanyar perhubungan berpaksikan syariat: :)..aku akan menantimu wahai bakal imamku....saat yang tepat..kita akan disatukan dengan izin ALLAH :')..amin..<3..ku sayang dirmu kerana ALLAh..kerana ALLAH jua yang menerbitkan perasaan kasih sayang ini dalam diri kita...:)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Asaalamualaikum...
jangan lupa tinggalkan komen anda yerp:)